Pages

mercredi 24 décembre 2014

12 days of Art Journaling

Je reste motivée et concentrée et je continue les challenges Art Journaling...
I continue the Art Journaling challenges...


Jour 8 / Day #8 : utiliser une "femme de ménage" / show a maid

J'ai dû refaire cette page, car j'avais fait un hors-sujet.
I've remade this page, because I was off-topic.
credits :
Detox by Lynne-Marie
Scribble accents [add-on M3 dec] by Little Butterfly Wings
Words art [add-on M3 dec] by Sissy Sparrows
Stiches [add-on M3 aug] by Just Jaimee
Kitchen Kitch by Ninigoesdigi
M3 august


Jour 10 / Day #10 : inclure quelque chose qui saute / include anything that leaps

credits :
Cityscape by Lynne-Marie


Plus que deux épreuves et j'aurai terminé.
Two more challenges and it will be finished....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire